Moje koncertní zkušenost se skupinou Rammstein – Dardič

autor: Dardič

Koncert v Ostravě 22.02.2005

Koncert už je ten nějaký čas za námi,ale já si to pamatuju jak by to bylo včera.K hale (ČEZ Arena) jsem přišel asi v 19:00 a dovnitř jsem se dostal ve 20:15,Takže jsem kousek Apocalypticy neviděl,ale to co jsem viděl mi stačilo.S předkapelou jsem byl velice spokojen.Skončila asi 20:40,a potom byla 15-ti minutová pauza.

Rammstein přišli na scénu ve 20:55 se svou písní Reise Reise.Když spadla opona nemohl jsem uvěřit,že je vidím na vlastní oči.Po této pisničce přišly na řadu Links 2 3 4,Keine Lust a Feuer Frei!,ve které Till,Richard a Paul chrlili z úst desetimetrové „feuery“ (ohně).Po písničce Feuer Frei! přišly songy Rein Raus,Morgen stern a Mein teil.Při tomto songu Till uvařil Flakea ve velkém kotli,a potom pobíhal po pódiu a Till ho honil s mačetou.Písničku Stein um Stein moc nemusím,alen tady mě příjemně překvapila a byla velmi dobrá.Při písničce Los byli všichni členové skupiny dole na pódiu,dokonce i Christoph (bubeník) měl svou malou aparaturu dole.Flake se při tomto songu nudil tak tancoval nějaké divné tance.Potom následovaly songy Moskau a Du riechst so gut,při které,jak už je zvykem,střílel z luku.

Další songy byly Du Hast,Sehnsucht a Amerika.Tato píseň se líbí snad každému,dokonce i můj synovec,kterému jsou 3 roky,si pobrukuje We’re all living in Amerika.Potom byla krátká pauza.Po ní přišel Till na pódium se dvěma „trubkama“ na rukou,chrlil z nich oheň a zpíval píseň RAMMSTEIN.Trochu mě mrzelo to,že Till neměl na sobě hořící kabát,ale to je jedno.Při songu Sonne stříkaly z pódia velké ohně a šly nejvíc cítit na kůži.Při Ich Will Tll řekl „ruce nahoru“.Publikum bylo ve varu.K songu Ohne dich pozval Till na Pódium skupinu Apocalyptica,aby zahráli dou.Při Písničce Stripped baskytarista Oliver se proplul po Ostravském publiku.

Takže nakonec so to nekonečné čekání před halou vyplatilo a až tady budou zase tak určitě půjdu.
RAMMSTEIN 4EVER