Moje koncertní zkušenost se skupinou Rammstein – Kaskada

autor: Kaskada

Dna 28.2.2005 sa konal v BA koncert kapelky Rammstein. Samozrejme, ze som si nemohla dovolit stat dalej ako v prvom rade pod podiom… Okolo osmej zacala Apocalyptica, riadne nas nazhavili a okolo stvrt na desat prisla ta velka chvila… Ale nejde ani tak o ten uzasny koncert, ktory sa neda opisat v nejakej kratkej eseji… na to by bolo treba knihu. Ale ide hlavne afterparty po nom. Dostala som sa ku vstupenke na party, ktora sa konala po poslednom koncerte tohtorocneho europskeho turne.

Okolo dvanastej skoncil koncert a hned potom ma vzal akysi nemec hore do nejakej miestnosti, kde sa to malo konat. Same jedlo a pitie, vsetko od vymyslu sveta. Bolo nas tam asi desat dievcat, plus nejaki ti nemci z ich timu. Ale to je jedno, behom polhodinky po jednom prichadzali krasne osprchovani, odmalovani chalani, najprv Flake, za nim Richard, Paul, Till a Schneider. Olli sa nezucastnil, vraj sa necitil dobre:( Boli uplne fantasticki. (A to sme s nimi stravili asi tri hodinky) odchazala som spolu s Paulom okolo pol stvrtej rano… Vsetko podpisovali, fotili sme sa jako o zivot, objimali, bozkavali, no proste vsecko. Boli uzasni, velmi mili, priatelski, Till ma nazivo obrovsku charizmu, aj ked on jediny nemal bohvie aku dobru naladu, zdal sa trosku mrzuty, aj tak islo z neho nieco zvlastne… ostatni boli total super.

Rozpravali sme sa o vsetkom moznom, spolu sme pili nemecke pivo a cervene vinko, Richard ma ponukol cigaretkou, a hoci teda nefajcim, odolali by ste? tak sme si spolu pofajcili, pytal sa na vsetko mozne:) vazne boli abnormalne super.

Tak tazko, ako sa mi vtedy odchadzalo, tak sa mi este nikdy. Nadherny zazitok na cely zivot. Este tyzden po tom som sa nemohla z toho spamatat.