Moje koncertní zkušenost se skupinou Rammstein

autor: Mia

Koncert v Bratislavě

Moja koncertna skusenost???

Bola som na koncerte v Bratislave 28.2. 2005 na tento den nikdy v zivote nezabudnem… Bolo to to najlepsie a najuzasnejsie co som v zivote zazila…. tesila som sa na ten den ako male decko uz peknych par 8rockov… no ale teraz ku koncertu….Bola som tam s mojou mamou ktora mimochodom tiez pocuva RAMMS+EIN a este k tomu vie vyborne nemecky takze tak… asi tyzden pred tym som sa dozvedela ze po koncerte bude afterparty… taaaaaaaaaaaaaaaaaak strasne som sa tam chcela dostat…. no na koncert som sa pripravovala od rana .. ani do skoly som nesla….. moja mama a ja sme tam isli zmachlene jak posledne satanisky (nie ze by mi to vadilo…prave naopak) ale setci ludia po nas porerali jak keby sme boli z inej planety… aaaa sranda musi byt….. konecne sme dorazili k Inchebe lenze to iba na Slovesku to moze byt tak na hovno zorganizovane ze sme sa museli brodit cez blato aby sme sa dostali ku vchodu asi po pol hodine takze supeeer.. ale dosla som tam bolo asi 5 hodin mala som v umysle byt tam od rana ale dako ma prehovorili…. no ked som tam dosla pred brankou bolo asi 50 ludi…. setci nahodeni v Ramms+ein trickach mikinach a podobne…. potom nas konecne po dlhom case pustili dalej … myslela som si ze to uz ideme dovnutra a tak som nahodila velke sprinty a moja mama mi pindala ze ona utekat nebude ze ona neni zadna trapka tak som ju musela cakat … ale hovno hovno zlata rybka .. nas pustili len po vchody do haly .. takze sme sa este peknu chvylu tlacili v tej kose… ked nas konecne pustili dnu … bola som medzi prvymi nahodila som zas moje velke sprinty… skoro som sa zdrbala na tych nechutnych schodoch aleeeeeeeee stala som pod podiom v prvej rade!!! pod tillom no trosku viac k paulovi…. bola som z toho cela prec… a zase sa tam cakalo.. v tej tlacenici asi peknu hodku…. potom dosla Apocaliptica…. nejak som ich pesnicky dovtedy ani nezrala ale zdali sa mi suprovi…. hlavne co tam vyvadzali…. potom konecne mali dojst rammstein…. som kricala jak som len mohla ….. vedela som ze co asi bude nasledovat intro s baterkami a tak som hned setko zacala komentovat matke…koncert bol proste uuuuuuuuuuuzasnyyyyyyyyyyy hlavne Mein Teil co tam robil Till s Flakeom…. ale od Risa a Schneidera som cakala viac…. podla mna boli suchi …. setky slova som tam vykrikovala…a este ani pesnicka poriadne nezacala som tam vyrkikovala napr ze Sehnsucht a setci tam po mne pozerali ze ci mi nedrbe a tak trochu trapasy ale inak pohoda … ked Flake myslim ze pri Los rozbil klavesy tak taky nemec co vyberal baby na afterpaty mi podal kusok z nej mam G2!!!! Bola som taka natesena ze som ju hned vybozkavala!!!!! a tak koncert som prezila bez ujmy az na niektore ohniky z ktorych ma brutalne palili oci ale pohoda…ked kocert skocil moje prve dojmy boli ze som sa na mieste rozrevala… no preto ze skoncil koncert a ze som sa nedostala na tu afterparty…. este doteraz mam z toho traumu!!!!!! 🙂 ale co uz… potom sme sa hodinu drbali domov aj ked byvam autobusom asi 3minuty cesty odtial…. a tak mam doma koooopec tych papierikov co padali pri Amerike ked som bola urevana tak som si ich nazbierala plne vrecka …. tak takato bola moja koncertna skusenost so skupinou rammstein!!!!!!!!uzas ne?????